flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення конкурсу

29 червня 2016, 14:00
Додаток  № 1

до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці

29.06.2016  № 26-К

 

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

Секретаря судового засідання Шевченківського районного суду м. Чернівці

Загальні умови

Посадові обов’язки

·                     Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень.

·                      Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

·                     Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності  осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.

·                     Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді.

·                     Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами.

·                     Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання.

·                     Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді.

·                     Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд.

·                     Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи.

·                      

·                     Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання.

·                     Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду.

Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, що  стосуються організації розгляду судових справ.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2 240,00 грн.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокова (на постійній основі)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

- копія паспорта громадянина України;

- письмова заява про участь у конкурсі, до якої  додається резюме у довільній формі;

- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

-  копія (копії) документа (документів) про освіту;

- заповнена особова картка встановленого зразка;

-  декларація особи за минулий рік.

 

Документи приймаються 15 днів з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.

Дата, час і місце проведення конкурсу

18.07.2016, 19.07.2016 початок о  10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, 
inbox@ln.cv.court.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

Освіта

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу»,  бакалавр, молодший бакалвар.

Досвід роботи

Не обов’язково

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

Освіта

Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”

Знання законодавства

 

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ

з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ

Професійні чи технічні знання

 

-

Спеціальний досвід роботи

 

Не обов’язково

Знання сучасних інформаційних технологій

 

Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.

Особистісні якості

 

Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  № 2

до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці

29.06.2016  № 26-К

 

 

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

Заступника начальника відділу  документообігу та організаційного забезпечення роботи

  Шевченківського районного суду м. Чернівці

Загальні умови

Посадові обов’язки

·                     організовує роботу відділу, шляхом попереднього аналізу вхідних документів на предмет визначення напрямків роботи;

·                     організовує роботу відділу, своєчасне та якісне виконання завдань і функцій, покладених на структурний підрозділ;

·                     вносить пропозиції стосовно організаційної структури та кадрового забезпечення відділу;

·                     розробляє проекти нормативно-правових актів, методичні рекомендації щодо удосконалення документообігу, організації роботи у відділі, в тому числі програмного та матеріально-технічного забезпечення;

·                     здійснює прийом, реєстрацію, систематизацію вхідних документів, відправку і т.д.;

·                     забезпечує своєчасне отримання, облік та опрацювання службової кореспонденції;

·                     забезпечує ведення електронних реєстраційно-довідкових баз даних;

·                     забезпечує належне зберігання службових документів, оформлення та передачу їх на архівне зберігання;

·                     забезпечує складання номенклатури, визначає документи і справи, що підлягають знищенню;

·                     здійснює пошук документів, виготовлення та видачу необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій).

 

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 2 929,00 грн.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Посада декретна. На період перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку (07.03.2019 року).

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

- копія паспорта громадянина України;

- письмова заява про участь у конкурсі, до якої  додається резюме у довільній формі;

- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

-  копія (копії) документа (документів) про освіту;

- заповнена особова картка встановленого зразка;

-  декларація особи за минулий рік.

 

Документи приймаються 20 днів з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Оренбурзька, 7-а.

Дата, час і місце проведення конкурсу

20.07.2016, 21.07.2016 початок о  10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, 
inbox@ln.cv.court.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

Освіта

Вища освіта ступеня магістра

Досвід роботи

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 20  ЗУ «Про державну службу», стаж роботи не менше одного року на керівній посаді.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

Освіта

Вища освіта ступеня магістра„права”,

Знання законодавства

 

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ

з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ

Професійні чи технічні знання

 

-

Спеціальний досвід роботи

 

-

Знання сучасних інформаційних технологій

 

Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.

Особистісні якості

 

Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.