Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці
29.06.2016 № 26-К
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
Секретаря судового засідання Шевченківського районного суду м. Чернівці
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
· Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. · Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. · Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. · Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. · Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. · Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання. · Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. · Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд. · Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. · · Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. · Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ. |
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 2 240,00 грн. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстрокова (на постійній основі) |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
- копія паспорта громадянина України; - письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі; - письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; - копія (копії) документа (документів) про освіту; - заповнена особова картка встановленого зразка; - декларація особи за минулий рік.
Документи приймаються 15 днів з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7. |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
18.07.2016, 19.07.2016 початок о 10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4, |
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, |
Вимоги до професійної компетентності |
|
Загальні вимоги |
|
Освіта |
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу», бакалавр, молодший бакалвар. |
Досвід роботи |
Не обов’язково |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
|
Освіта |
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право” |
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ |
Професійні чи технічні знання
|
- |
Спеціальний досвід роботи
|
Не обов’язково |
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування. |
Особистісні якості
|
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися. |
Додаток № 2
до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці
29.06.2016 № 26-К
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
Заступника начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи
Шевченківського районного суду м. Чернівці
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
· організовує роботу відділу, шляхом попереднього аналізу вхідних документів на предмет визначення напрямків роботи; · організовує роботу відділу, своєчасне та якісне виконання завдань і функцій, покладених на структурний підрозділ; · вносить пропозиції стосовно організаційної структури та кадрового забезпечення відділу; · розробляє проекти нормативно-правових актів, методичні рекомендації щодо удосконалення документообігу, організації роботи у відділі, в тому числі програмного та матеріально-технічного забезпечення; · здійснює прийом, реєстрацію, систематизацію вхідних документів, відправку і т.д.; · забезпечує своєчасне отримання, облік та опрацювання службової кореспонденції; · забезпечує ведення електронних реєстраційно-довідкових баз даних; · забезпечує належне зберігання службових документів, оформлення та передачу їх на архівне зберігання; · забезпечує складання номенклатури, визначає документи і справи, що підлягають знищенню; · здійснює пошук документів, виготовлення та видачу необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій).
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 2 929,00 грн. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Посада декретна. На період перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку (07.03.2019 року). |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
- копія паспорта громадянина України; - письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі; - письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; - копія (копії) документа (документів) про освіту; - заповнена особова картка встановленого зразка; - декларація особи за минулий рік.
Документи приймаються 20 днів з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Оренбурзька, 7-а. |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
20.07.2016, 21.07.2016 початок о 10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4, |
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, |
Вимоги до професійної компетентності |
|
Загальні вимоги |
|
Освіта |
Вища освіта ступеня магістра |
Досвід роботи |
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 20 ЗУ «Про державну службу», стаж роботи не менше одного року на керівній посаді. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
|
Освіта |
Вища освіта ступеня магістра„права”, |
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ |
Професійні чи технічні знання
|
- |
Спеціальний досвід роботи
|
- |
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування. |
Особистісні якості
|
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися. |