flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення конкурсу

25 липня 2016, 10:51

 

Додаток  № 1
до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці
25.07.2016  № 28-К
 
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
Консультанта відділу аналітично-статистичної роботи та роботи з персоналом Шевченківського районного суду м. Чернівці
Документи подаються до  09.08.2016 року
Загальні умови
Посадові обов’язки
- Здійснює оформлення проектів доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових
документів     з     цивільних,     кримінальних     справ,     про     екстрадицію
правопорушників на територію України, оформлює клопотання про визнання
та виконання рішень суду на території інших держав, забезпечує оформлення
та виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про
правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних
справ   та   інших   міжнародно-правових   договорів   України   про   правову
допомогу, ратифікованих Верховною Радою України.
- Проводить узагальнення роботи суду із звернення судових рішень до виконання.
Здійснює аналіз причин скасування судових рішень за результатами  їх перегляду апеляційною та касаційною інстанціями.
- Здійснює узагальнення судової практики з питань дотримання строків призначення та розгляду судових справ.
- Проводить реєстрацію судових справ та матеріалів цивільного та адміністративного судочинства шляхом створення в автоматизованій системі документообігу суду відповідних обліково-статистичних та обліково-інформаційних карток та внесення до них інформації по справі (документу) до передання її головуючому судді. Несе персональну відповідальність за достовірність введених в Систему даних.
- Здійснює  систематизацію  законодавства та  судової практики,
рішень    Конституційного    Суду    України,    облік    та    зберігання    актів
законодавства та судової практики.
 - Здійснює ведення контрольних кодексів.
- Реєструвати та здійснювати авторозподіл справ в програмі ДЗС, вводити інформацію по судовій справі (документу) до передання її судді/судді-доповідачу (виконавцю), а також вводити в Систему інформації щодо судової справи (документа) після засвідчення судового рішення ЕЦП судді/складу суду та переглядати попередньо введену інформацію про судову справу (документ) без права редагування.
 - Готує проекти наказів про призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади, звільнення з посад, з інших кадрових питань та здійснює їх реалізацію.
 - Здійснює реєстрацію наказів голови та керівника апарату суду з кадрових питань.
 -  Виконує доручення керівника апарату суду щодо організації роботи суду з кадровим резервом, формування кадрового резерву на посади в апараті суду та контролю за виконанням річних планів підготовки кадрового резерву, узагальнює практику роботи з кадрами, вносить керівникові апарату пропозиції щодо її вдосконалення.
- Готує матеріали для проведення конкурсного відбору на посади державних службовців апарату суду, атестації, для проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов’язків і завдань.
Веде урахування робочого часу працівників суду, готує табелі робочого часу.
 - Здійснює оформлення листків непрацездатності та засідань комісії суду із соціального страхування.
- Виконує інші доручення голови суду та керівника апарату суду, що належать до питань роботи з кадрами.
 
Умови оплати праці
посадовий оклад – 1 723,00 грн.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
На період знаходження основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої  додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
-  копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
-  декларація особи за минулий рік.
 
Документи приймаються 15 днів з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.
Дата, час і місце проведення конкурсу
11.08.2016, 12.08.2016 початок о  10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, 
inbox@ln.cv.court.gov.ua
 
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
Освіта
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу»,  бакалавр, молодший бакалвар.
Досвід роботи
Не обов’язково
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
Освіта
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”
Знання законодавства
 
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Професійні чи технічні знання
 
-
Спеціальний досвід роботи
 
Не обов’язково
Знання сучасних інформаційних технологій
 
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Особистісні якості
 
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.