Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Загальні умови
|
|
Посадові обов’язки
|
· Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень.
· Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.
· Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.
· Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді.
· Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами.
· Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання.
· Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді.
· Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд.
· Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи.
·
· Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання.
· Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду.
Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад – 3 200,00 грн.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
На період перебування основного працівника в декретній відпустці
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
- декларація особи за минулий рік.
Документи приймаються з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
06.02.2017, 07.02.2017 початок о 10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47,
inbox@ln.cv.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності
|
|
Загальні вимоги
|
|
Освіта
|
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу», бакалавр, молодший бакалвар.
|
Досвід роботи
|
Не обов’язково
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
|
Освіта
|
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ
|
Професійні чи технічні знання
|
-
|
Спеціальний досвід роботи
|
Не обов’язково
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
|
Особистісні якості
|
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.
|