Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Загальні умови
|
|
Посадові обов’язки
|
· - забезпечення ефективної організації документообігу суду та виконання документів;
· - здійснення моніторингу відправки судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;
· - здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду, здійснення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, своєчасна передача вхідної кореспонденції за належністю;
· - забезпечення прийняття, реєстрації та передачі для подальшого проходження в суді судових справ, документів та матеріалів;
· - надання громадянам-відвідувачам суду довідок інформаційного характеру в усній формі та в телефонному режимі;
· Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток.
· Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
· Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
· Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
· Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.
· Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.
· Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державних органів.
· Оформлення документів по зверненню до виконання рішень, ухвал суду і контроль за одержанням повідомлень про виконання та своєчасне приєднання їх до справи.
· Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.
· Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.
· Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
· Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
· Виконує доручення начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи суду щодо організації роботи відділу суду.
· Виконує розпорядження та доручення голови суду та керівника апарату суду.
· Користуватися автоматизованою системою документообігу в межах своїх функціональних обов’язків.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад – 3 200,00 грн.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстрокове призначення
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
- електронна декларація особи за минулий рік.
Документи приймаються з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
04.04.2017, 05.04.2017 початок о 10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47,
inbox@ln.cv.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності
|
|
Загальні вимоги
|
|
Освіта
|
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу», бакалавр, молодший бакалвар.
|
Досвід роботи
|
Не обов’язково
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
|
Освіта
|
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ
|
Професійні чи технічні знання
|
-
|
Спеціальний досвід роботи
|
Не обов’язково
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
|
Особистісні якості
|
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.
|
Загальні умови
|
|
Посадові обов’язки
|
· - забезпечення ефективної організації документообігу суду та виконання документів;
· - здійснення моніторингу відправки судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;
· - здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду, здійснення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, своєчасна передача вхідної кореспонденції за належністю;
· - забезпечення прийняття, реєстрації та передачі для подальшого проходження в суді судових справ, документів та матеріалів;
· - надання громадянам-відвідувачам суду довідок інформаційного характеру в усній формі та в телефонному режимі;
· Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток.
· Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
· Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
· Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
· Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.
· Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.
· Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державних органів.
· Оформлення документів по зверненню до виконання рішень, ухвал суду і контроль за одержанням повідомлень про виконання та своєчасне приєднання їх до справи.
· Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.
· Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.
· Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
· Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
· Виконує доручення начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи суду щодо організації роботи відділу суду.
· Виконує розпорядження та доручення голови суду та керівника апарату суду.
· Користуватися автоматизованою системою документообігу в межах своїх функціональних обов’язків.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад – 3 200,00 грн.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстрокове призначення
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
- електронна декларація особи за минулий рік.
Документи приймаються з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
04.04.2017, 05.04.2017 початок о 10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47,
inbox@ln.cv.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності
|
|
Загальні вимоги
|
|
Освіта
|
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу», бакалавр, молодший бакалвар.
|
Досвід роботи
|
Не обов’язково
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
|
Освіта
|
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ
|
Професійні чи технічні знання
|
-
|
Спеціальний досвід роботи
|
Не обов’язково
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
|
Особистісні якості
|
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.
|