flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення конкурсу

15 березня 2017, 14:28

 

Додаток  № 1
до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці
13.03.2017  № 18-К
 
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
Головного спеціаліста відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи Шевченківського районного суду м. Чернівці
Документи подаються до  31.03.2016 року
Загальні умови
Посадові обов’язки
·                     - забезпечення ефективної організації документообігу суду та виконання документів;
·                     - здійснення моніторингу відправки судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;
·                     - здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду, здійснення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, своєчасна передача  вхідної кореспонденції за належністю;
·                     - забезпечення прийняття, реєстрації та передачі для подальшого проходження в суді судових справ, документів та матеріалів;
·                     - надання громадянам-відвідувачам суду довідок інформаційного характеру в усній формі та в телефонному режимі;
·                     Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток.
·                     Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
·                     Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
·                     Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
·                     Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.
·                     Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.
·                     Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державних органів.
·                     Оформлення документів по зверненню до виконання рішень, ухвал суду і контроль за одержанням повідомлень про виконання та своєчасне приєднання їх до справи.
·                     Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.
·                     Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.
·                     Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
·                     Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
·                     Виконує доручення начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи суду щодо організації роботи відділу суду.
·                     Виконує розпорядження та доручення голови суду та керівника апарату суду.
·                     Користуватися автоматизованою системою документообігу в межах своїх функціональних обов’язків.
Умови оплати праці
посадовий оклад – 3 200,00 грн.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстрокове призначення
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої  додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
-  копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
-  електронна декларація особи за минулий рік.
 
Документи приймаються з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.
Дата, час і місце проведення конкурсу
04.04.2017, 05.04.2017 початок о  10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, 
inbox@ln.cv.court.gov.ua
 
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
Освіта
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу»,  бакалавр, молодший бакалвар.
Досвід роботи
Не обов’язково
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
Освіта
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”
Знання законодавства
 
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Професійні чи технічні знання
 
-
Спеціальний досвід роботи
 
Не обов’язково
Знання сучасних інформаційних технологій
 
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Особистісні якості
 
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.
 
Додаток  № 2
до наказу Шевченківського районного суду м. Чернівці
13.03.2017  № 18-К
 
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
Головного спеціаліста відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи Шевченківського районного суду м. Чернівці
Документи подаються до  31.03.2016 року
Загальні умови
Посадові обов’язки
·                     - забезпечення ефективної організації документообігу суду та виконання документів;
·                     - здійснення моніторингу відправки судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;
·                     - здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду, здійснення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, своєчасна передача  вхідної кореспонденції за належністю;
·                     - забезпечення прийняття, реєстрації та передачі для подальшого проходження в суді судових справ, документів та матеріалів;
·                     - надання громадянам-відвідувачам суду довідок інформаційного характеру в усній формі та в телефонному режимі;
·                     Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток.
·                     Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
·                     Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
·                     Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
·                     Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.
·                     Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.
·                     Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державних органів.
·                     Оформлення документів по зверненню до виконання рішень, ухвал суду і контроль за одержанням повідомлень про виконання та своєчасне приєднання їх до справи.
·                     Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.
·                     Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.
·                     Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
·                     Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
·                     Виконує доручення начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення роботи суду щодо організації роботи відділу суду.
·                     Виконує розпорядження та доручення голови суду та керівника апарату суду.
·                     Користуватися автоматизованою системою документообігу в межах своїх функціональних обов’язків.
Умови оплати праці
посадовий оклад – 3 200,00 грн.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстрокове призначення
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої  додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
-  копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
-  електронна декларація особи за минулий рік.
 
Документи приймаються з дня оприлюднення наказу про проведення конкурсу за адресою: м. Чернівці, вул. Кафедральна, 4, каб. № 7.
Дата, час і місце проведення конкурсу
04.04.2017, 05.04.2017 початок о  10.00 годині за адресою: місто Чернівці, вул. Кафедральна, 4,
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Шевчук Руслана Миколаївна, (0-37-2) -57-28-47, 
inbox@ln.cv.court.gov.ua
 
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
Освіта
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про державну службу»,  бакалавр, молодший бакалвар.
Досвід роботи
Не обов’язково
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
Освіта
Вища освіта з освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за кваліфікацією „право”
Знання законодавства
 
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Професійні чи технічні знання
 
-
Спеціальний досвід роботи
 
Не обов’язково
Знання сучасних інформаційних технологій
 
Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offiсe (Word. Excel). Навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Особистісні якості
 
Відповідальність, неупередженість, об’єктивність, принциповість, ініціативність, доброзичливість, бажання самовдосконалюватися.